Ligging
Poelkapellestraat 7a
8650 Houthulst
België


Openingsuren:

 

Button

GSM: 0479 48 59 80

Over ons
Assortiment
Veel gevraagd
Contact
BLIJF NIET ZITTEN MET UW VRAGEN!

 

Bleef uw vraag ook na het lezen van de veelgestelde vragen en antwoorden onbeantwoord?
Aarzel dan niet en neem contact met ons op.

 

 

WAAR IS DE BAKKERIJ EN HOE GAAT ALLES IN ZIJN WERK?

Elke nacht is onze warme bakker Lieven druk in de weer met het produceren van vers brood, patisserie en koeken.
Om 4u30 vertrekt de warme bakker met zijn bestelling om zo alles op tijd bij ons in de winkel te krijgen.
Ook in de winkel zijn we van 5u al druk in de weer om u vanaf 6u30/ 7u te kunnen voorzien van kraakvers brood en andere producten of bestellingen.
Wij garanderen u elke dag verse producten die door onze warme bakker bereid werden op ambachtelijke wijze.

Onze automaten worden dagelijks 2x per dag gevuld met vers brood!

 

 

WAAROM U BIJ BAKKERIJ 'T HULSTJE KOMT?

--> Mooi aanbod broden dagelijks vers en op ambachtelijke wijze gebakken door onze warme bakker.

--> Een assortiment lekker verfijnde patisserie en koeken,
chocolade/pralines door onze ambachtelijke chocolatier aangeprezen...

--> Belegde broodjes

--> Lunch (warm of koud)

--> Geschenk- en ontbijtmanden...

--> Ontbijt

--> Kaasplanken met onze heerlijke pistolets

--> Dessertbordjes

--> Tearoom

--> Uw pakjes

--> Alles die in de winkel te verkrijgen is, werd met de grootste zorg geselecteerd zodat de prijs/ kwaliteit gegarandeert is.
--> De producten die wij verkopen vind u ook niet terug in de supermarkt.

Wij staan steeds open voor suggesties omdat we u als klant in de watten willen leggen.
Heeft u een vraag of voorstel? Neem zeker contact met ons op, we bekijken dan de mogelijkheden.

 

 

TOT WANNEER KAN IK BESTELLINGEN DOORGEVEN?

U kunt uw bestelling voor brood, pistolets, boterkoeken... elke dag doorgeven tot 17u, en in het weekend tot 13u.
Dit kan in de winkel, via messenger chat, sms, e-mail of telefonisch.
Indien u geen antwoord krijgt via de telefoon of messenger dan is dat wegens drukte in de winkel, we vragen hiervoor uw begrip.
U kan uw naam en boodschap inspreken op de voicemail, dan kunnen wij u contacteren.

Of u kiest om te bestellen en/of reeds te betalen zo moet u op de dag van afhaling niet wachten.
(De vooraf betaalde bestellingen staan apart klaar op naam, om mee te nemen)


Indien u taarten wenst te bestellen dan vragen wij u vriendelijk om u bestelling 1 dag vooraf de door te geven,
dit zodat de bakker hiermee rekening kan houden voor de planning van zijn productie.
Taarten kunnen we momenteel nog niet klaarzetten voor afhaling omdat deze in de koeling moeten blijven.

 

 


WELKE BESTELLINGEN/ BETAALMIDDELEN?

U kan bij ons terecht voor speciale broden, belegde broodjes, op maat gemaakte themataarten, cadeaubonnen/ geschenken, dessertbordjes, kaasplanken, tevens verzorgen wij ook iedere dag verse ontbijt- en geschenkmanden, mits tijdige bestelling (graag minstens 1 dag voordien).

Wij werken met Joyn klantenkaart, geniet van extra voordelen en kortingen.



Betalen kan met volgende kaarten (zonder extra kost en contactloos, u kan ook betalen met maaltijdcheques)



WANNEER NEEMT BAKKERIJ 'T HULSTJE VERLOF?

Voor meer info... volg ons op Facebook.

Vaste verlofplanning

--> Ons zomerverlof is altijd ingepland op ongeveer de laatste 2 weken van juli, met een paar dagen in augustus.


----------------------------------------------------------------------------

--> Met eindejaar zijn wij 2 weken gesloten


----------------------------------------------------------------------------

--> 1 januari van het nieuwe jaar zijn we GESLOTEN



Opgelet: donderdag = sluitingsdag. Feestdagen die niet in ons verlof vallen,
zijn we open van 7u tot 12u30


 

.

 

 

 

Copyright © 2023-2024 Bakkerij 't Hulstje . All rights reserved.